Smlouva o ubytování:
Pavel Zámečník
se sídlem: Nad Úpadem 406/9, 149 00 Praha 4
IČ: 08287732
jejímž jménem jedná Pavel Zámečník
/ dále jako „ubytovatel“ / a
jméno a příjmení .....................................................
dat. nar. ...................................................................
bytem ......................................................................
/ dále jako „ubytovaný“ /
uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto
I.
Předmět ubytování
1. Ubytovatel prohlašuje, že je vlastníkem chalupy Ráj v Klokočí 99, Klokočí, 511 01.
2. Ubytovatel dále prohlašuje, že je oprávněn v chalupě poskytovat ubytovací služby v rámci své podnikatelské činnosti.
3. Ubytovatel se zavazuje poskytnout ubytovanému k přechodnému ubytování chalupu Ráj, Klokočí 99, 511 01 včetně veškerého jejího příslušenství, a to na stanovenou dobu.
4. Ubytovaný má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory ubytovacího zařízení a využívat služby s ubytováním spojené.
5. Ubytovatel odevzdá ubytovanému prostory vyhrazené mu k ubytování ve stavu, který je způsobilý pro jejich řádné užívání a zajistí mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.
II.
Doba ubytování
1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou počínaje dnem uzavření této smlouvy až do
..............................................
III.
Zajištění závazků
1. Jako zajištění (kauci) je ubytovaný povinen zaplatit před nástupem do objektu částku 3.000,- Kč v hotovosti. Z této částky bude odečtena elektřina a případné škody zjištěné ubytovatelem. Zbytek částky bude vrácen ubytovanému.
IV.
Odstoupení od smlouvy
1. Ubytovatel může před uplynutím ujednané doby smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušuje-li ubytovaný i přes výstrahu hrubě své povinnosti z této smlouvy, anebo dobré mravy.
2. Ubytovaný může smlouvu vypovědět před uplynutím ujednané doby bez udání důvodu. Musí být podána písemně a je sankciována, jak níže uvedeno:
60 a více dní - 0 % bude vrácena celá záloha 30 - 60 dní – 40 % z ceny ubytování 14 - 30 dní – 80 % z ceny ubytování 0 – 14 dní – 100% z ceny ubytování
V.
Ostatní ujednání
1. Ubytovaný užívá ubytovací prostor a přijímá služby spojené s ubytováním řádně, bez souhlasu ubytovatele nesmí v ubytovacím prostoru provádět žádné podstatné změny.
2. Ubytovaný je povinen veškeré zjištěné závady v bytové jednotce a na zahradě okamžitě nahlásit ubytovateli.
3. Po ukončení pobytu - trvání platnosti této smlouvy - je ubytovaný povinen poskytnutý ubytovací prostor a příslušenství uvést do původního stavu.
4. Ubytovaný potvrzuje svůj souhlas s manipulací s jeho osobními daty pro účely evidence ubytovaných. Ubytovatel se zároveň zavazuje, že neposkytne osobní údaje ubytovaného třetí straně.
5. Nedílnou součástí této smlouvy je provozní řád. Podpisem této smlouvy o ubytování ubytovaný prohlašuje, že provozní řád četl a souhlasí s ním ve všech bodech bez výhrad.
6. Ubytovatel nenese odpovědnost za zdraví hostů. Zdraví ani život hostů nejsou ubytovatelem pojištěny.
VI.
Závěrečná ustanovení
1. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.
2. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou exemplářích, přičemž každá ze smluvních stran obdrží po jednom.
3. Tato smlouva nabývá účinností dnem podpisu této smlouvy.
4. Smlouva byla uzavřena ze svobodné vůle obou smluvních stran, nebyla uzavřena v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek, což smluvní strany výslovně potvrzují, na důkaz toho připojují své podpisy.
Chalupa Ráj, Klokočí 99, 511 01 Klokočí, dne …………………………………
………………………………………………………. ………………………………………………………..
Ubytovatel Ubytovaný
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Provozní řád chalupy Ráj, Klokočí 99, 511 01 Klokočí
Pavel Zámečník, IČ: 08287732, se sídlem Nad Úpadem 406/9, Praha 149 00
Všichni hosté jsou na počátku ubytování povinni seznámit se s těmito pokyny a
řádné seznámení potvrdit svým podpisem.
1. Příjezd a odjezd 1.1 Ubytovatel je povinen na základě objednaného a potvrzeného ubytování hosta ubytovat a to od 16:00 do 17:00 hod v den nástupu, pokud nebude domluveno jinak.
1.2 Ubytovaný bude ubytován až po předložení platného dokladu totožnosti ubytovateli objektu.
1.3 Jako zajištění (kauci) je povinen ubytovaný zaplatit před nástupem do objektu částku ve výši 3.000,-Kč v hotovosti. Z této částky bude odečtena elektřina a zbytek kauce bude v hotovosti vrácen ubytovanému při předání objektu zpět ubytovateli.
1.4 Maximální počet ubytovaných osob je 16, nesmí být ubytovaným překročen. Po domluvě je možné ubytovat další 2 osoby na přistýlce za poplatek.
1.5 Na počátku ubytování přebírá ubytovaný objekt bez závad. Případné závady je povinen neprodleně oznámit ubytovateli objektu. Na pozdější oznámení nebude brán zřetel.
1.6 Objekt je povinen ubytovaný nechat v řádném a čistém stavu, v jakém jej přebíral. Ubytovaný je povinen provést základní úklid (umýt nádobí, zamést, vysvléct povlečení, uložit věci na původní místo, vynést koše). 1.7 Objekt musí být vyklizena a klíče předány ubytovateli v den ukončení pobytu nejpozději do 9:30 hodin. Ubytovatel provede zběžnou kontrolu objektu.
1.8 V případě, že ubytovaný předá objekt s neúplným nebo poškozeným zařízením, bude mu škoda v plné výši připsána k úhradě na úkor složené kauce. V případě výše škody překračující tuto kauci, se ubytovaný zavazuje ubytovateli tuto škodu uhradit nejpozději do 7 dnů od ukončení pobytu na uvedený bankovní účet.
2. Pravidla chování hostů v prostorách objektu
2.1 V objektu je nutné používat domácí obuv.
2.2 Je zakázáno odhazovat odpadky mimo určená místa nebo jinak znečišťovat prostory celého objektu včetně zahrady. Pravidla pro třídění odpadů a chování k ČOV jsou v příloze tohoto provozního řádu.
2.3 Ubytovaný nesmí bez souhlasu ubytovatele přemisťovat vybavení v objektu, vynášet vnitřní vybavení na zahradu a provádět jakékoli úpravy nebo zasahovat do elektrické sítě a jiných instalací.
2.4 Vzniklé závady je nutné neprodleně hlásit ubytovateli objektu.
2.5 Ve všech prostorách chalupy je přísný zákaz kouření a užívání drog.
2.6 V celém objektu je zákaz domácích mazlíčků.
2.7 V celém objektu je nutné dodržovat noční klid od 22:00 – do 7:00 hod.
2.8 Rozdělávání ohně je povoleno pouze na místě k tomu určeném, a to je otevřené ohniště na zahradě, venkovní krb na zahradě a vnitřní krb. Oheň nesmí zůstat bez dozoru.
2.9 Vnitřní krb je zakázán přeplňovat, přikládat pouze v okamžiku, až když dřevo dohořívá.
2.10 Do bazénu je zakázáno skákat, kojenci musí používat koupací pleny, dodržovat hygienu.
2.11 V celém objektu je nutné udržovat pořádek.
2.12 V objektu se nesmí používat žádné vlastní elektrospotřebiče s výjimkou elektrospotřebičů určených k vlastní hygieně nebo dětských chůviček a mobilních telefonů.
2.13 Ubytovaný je povinen při odchodu z objektu zkontrolovat, že je všude zavřená voda, zhasnuté světlo, vypnuté elektrospotřebiče, zavřená všechna okna a zamknuté dveře i venkovní vrata.
2.14 Lůžka, polštáře a přikrývky používejte výhradně povlečené a s prostěradlem.
3. Zodpovědnost za škody na zdraví a majetku
3.1 Každý host je povinen zabezpečit své věci tak, aby nedošlo k jejich odcizení nebo poškození, včetně věcí odložených v zaparkovaných vozidlech.
3.2 Vždy zamykejte dveře.
3.3 Veškeré venkovní vybavení jako např. houpačky, klouzačka, bazén apod. lze využít pouze a jen na vlastní nebezpečí.
3.4 Ubytovatel nenese odpovědnost za zdraví hostů. Žádáme proto hosty, aby nenechávali děti bez dozoru. Zdraví ani život ubytovaných hostů nejsou ubytovatelem pojištěny.
3.5 Každý přítomný je povinen neprodleně ohlásit nebezpečí vzniku požáru, situaci vyžadující zásah policie nebo lékařské ošetření a v rámci svých možností učinit vše, aby zabránil šíření požáru či odvrátil hrozící nebezpečí.
3.6 V případě poškození vybavení objektu nebo při ztrátě klíčů je ubytovatel oprávněn po ubytovaném požadovat odpovídající finanční náhradu.
4. Předčasné ukončení ubytování
4.1 Ubytovatel objektu má právo smlouvu o ubytování vypovědět před uplynutím ujednané doby, jestliže ubytovaný i přes výstrahu porušuje povinnosti stanovené tímto provozním řádem.
4.2 Ubytovaný je po oznámení o výpovědi smlouvy o ubytování povinen objekt bez prodlení opustit.
4.3 V tomto případě nevzniká ubytovanému právo na vrácení nespotřebované ceny za ubytování.
Vážení hosté, žádáme Vás tímto o dodržování pokynů uvedených v provozním řádu chalupy a věříme, že se výše uvedená omezení setkají s Vaším pochopením. Omezení byla přijata z důvodu vytvoření dobrých podmínek ubytování pro pobyt všech našich hostů.
Důležitá telefonní čísla
Tísňové volání 112
První pomoc 155
Hasiči 150
Policie 158
Ubytovatel: Pavel Zámečník +420 724 811 469 nebo +420 725 067 485 Eva Zámečníková
Počet příloh: 2
1. Třídění odpadů a chování k ČOV
2. Specifikace
Ubytovaný níže uvedeným podpisem potvrzuje, že jsou mu známy všechny podmínky pro pobyt na v objektu a že s nimi souhlasí a v plném rozsahu je přijímá. Za celou chalupu Ráj přejeme příjemný pobyt!
S provozním řádem objektu jsem byl seznámen / seznámena a souhlasím Chalupa Ráj, Klokočí 99, 511 01 Klokočí dne: …………………………………………. …………………………………………… …………………………………………. Podpis ubytovaného Podpis ubytovatele
Příloha č. 1 - Třídění odpadů a chování k ČOV
ODPADY:
Bio odpad (ovoce a zelenina) – v kuchyni je nádoba k tomu určená, kterou host vynese na kompost na zahradě
Olej z vaření a grilování – nepatří do kuchyňské dřezu (poškodil by ČOV) - v kuchyni je nádoba k tomu určená, kterou host vynese na kompost na zahradě
Popel z krbu a ohniště – po vychladnutí vysypat do kompostu
Gastro odpad (zbytky jídla) – patří do směsného odpadu
Papír – nádoba na to určená v garáži
Plasty – nádoba na to určená v garáži
Sklo – nádoba na to určená v garáži
Směsný odpad – vše co se nedá dále třídit – popelnice u objektu
ČOV:
ČISTIČKA ODPADNÍCH VOD „šetrná k životnímu prostředí“
Není připojena na kanalizaci, jedná se o biologické čištění vody, proto se musí dodržovat tato pravidla:
ANO toaletní papír
ANO sprchové gely, mýdla, šampony
ANO tablety do myčky
ANO čisticí prostředky neobsahující chemii (jar, cif, ocet)
NE tampony a vložky
NE odličovací tampony a vlhčené ubrousky
NE odlakovač na nehty
NE barvy na vlasy
NE dezinfekční přípravky
NE WC dezinfekční čističe
NE kyselina, louhy, chemikálie
NE vše co zničí bakterie
NE tuky a oleje z kuchyně
NE žádné předměty
NE zbytky jídla
Velice Vás prosíme o dodržování těchto pravidel. Jinak budou zničeny potřebné bakterie k čistění odpadní vody nebo dojde k jejímu mechanickému poškození. Dbejte prosím i pečlivě na to, co vyléváte do kuchyňského dřezu. Věci, které do čističky nepatří, vkládejte prosím do koše nebo na to určených nádob.
Příloha č. 2 – Specifikace Stav elektroměru při nástupu: ……………….. ……………….. ……………….. Stav elektroměru při skončení pobytu: ……………….. ……………….. ……………….. Spotřebovaná energie celkem: ……………….. ……………….. ……………….. Cena za elektrickou energii nadspotřebu: 5,- Kč/kWh Cena za energie: ……………………………… Vratná kauce: 3.000,- Kč převzal/a ………………………………. Předány: klíče _ vrata na zahradu od rekreačního objektu: ……………………………… / ks klíče _ dveře od garáže: ……………………………… / ks klíče _ dveře vstupní: ……………………………… / ks Hosté Počet ubytovaných osob: ………………………………
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing